Sausio 30 dieną Vokietijoje startavusio žygio tikslas – parodyti, kad vandeniliu varomų „Mercedes-Benz“ technologijos yra patikimos ir gamintojas pasiruošęs pradėti masinę vandeniliu varomų automobilių gamybą. Trys B klasės modeliai per 125 dienas turėjo įveikti apie 30 tūkstančių kilometrų.
Nors per avariją Kazachstane žmonės nenukentėjo, tačiau vienas automobilių kelionės tęsti nebegali. Gamintojai svarsto: ar bandyti jį remontuoti vietoje, ar į Kazachstaną atgabenti pakaitinį automobilį.
Ant standartinio B klasės modelio bazės sukonstruotas „F-Cell“ naudoja naujausios kartos vandenilinių variklių technologijas. Automobilyje vandenilis reaguoja su deguonimi, taip gaminama elektros energija, kuri suka ratus. Toks automobilis visiškai neteršia aplinkos – pro duslintuvą išmetami tik vandens garai.
Tokio vandeniliu varomo B klasės „Mercedes – Benz“ pajėgumas – 136 AG, maksimalus sukimo momentas 290 Niutonmetrų, automobilis gali pasiekti 170 km/val. maksimalų greitį.
Beje, GAZAS.LT neturi jokių žinių, kad garsiausias Kazachstano žurnalistas Boratas niekaip nesusijęs su šia avarija.
Šaltinis: GAZAS.LT